2008. december 15., hétfő

Játék

Naagyon meglepődtem, amikor Erika játszani hívott, de legalább ennyire örültem is neki!!! :-))
Imádok játszani!

Szabályok:
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett!
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

1. Szabadidőmben a gyöngyözés mellett imádok történeteket írni. Már írtam két "könyvet", az egyik 154, a másik 273 oldalas, és jelenleg készül a folytatás is!
2. Rengetegen kérdezték tőlem, hogy mi szeretnék lenni, ha nagy leszek, de csak annyit tudtam nekik mondani, hogy felnőtt... :-)) Fogalmam sincs, hogy milyen irányba menjek tovább!
3. Bármilyen hihetetlenül hangzik, de megszállott Forma-1 rajongó vagyok, kedvenc versenyzőm Robert Kubica. :-))
4. Szerintem ugyanolyan fura, hogy néha szoktam lövöldözős játékokkal is játszani... apa játszott régen néha ilyenekkel, és rám ragadt tőle... De ettől még nem vagyok agresszív, és igaziból senkinek sem kívánnám a halálát!!!
5. Imádom a fantasy-könyveket, és az összes olyan állatot, ami a valóságban nem létezik.
6. Kedvenc tantárgyaim a fizika, a kémia, a matek, a földrajz és a rajz :-)))
7. Imádok lovagolni (most, amint megírom ezt a bejegyzést, azonnal indulok is), rendszeresen járok is. Kiskoromban mindig egy saját ló volt az álmom.

Akikre én (is) kíváncsi vagyok:
1. Bero
2. Vera
3. Liza
4. Marcsi
5. Ildika
6. Hermi
7. Hegucka

2 megjegyzés:

Liza írta...

Ígérem válaszolok hamarosan!

Hegucka írta...

Köszönöm szépen!+Kedves Tőled:)

Puszi!
Szép napot!