2008. szeptember 30., kedd

Kubica BMW-je

Végre elkészült (vasárnap a szingapúri nagydíj alatt)!! Időnként abbahagytam, belevágtam a gyöngyös dobozba, és azt mondtam, sose lesz kész! Úgy tűnik, tévedtem. :-)))
Már a pokemonos bejegyzésemben írtam, hogy Forma-1 mániás vagyok, azon belül Kubica-drukker. Ennek hatására megcsináltam az autóját gyöngyből. A 4-es rajtszám és a reklámfeliratok ugyan hiányoznak róla, kicsit aránytalan, és a pilótafülkét is csak úgy tudtam megcsinálni, hogy oda szürke gyöngyöt tettem, de szerintem így is jó lett. Legfeljebb annyi hibája van még ezeken kívül, hogy nem lehet kicserélni a kerekét pár másodperc alatt, mint az igazinak :-)))

3 megjegyzés:

Ági mama írta...

Szerintem ennek nem is kell kereket cserélni. Micsoda ötleteid vannak! Ezeket Te találod ki?

Hermia írta...

Igen, már régen szerettem volna egy Forma-1-es autót gyöngyből.

Névtelen írta...

Szia.

Nagyon régóta szerettem volna megfűzni egy F1 autót. Tudnál nekem küldeni hozzá mintát? :)