2008. július 28., hétfő

Létrejött a blog!

Roxi barátnőm unszolására hoztam létre ezt a blogot. :-))
Mint már az oldal címe is mutatja, gyöngyös munkáimról lesznek itt képek.
Alsós voltam, amikor az egyik ismerősöm megmutatta, hogyan kell gyöngyből állatfigurákat készíteni. Amit először készítettem (az ő segítségével), egy gólya volt.Később elkészítettem szintén vele egy csikóhalat (a többi hal később készült).
Az első munkám, amit teljesen egyedül csináltam, egy sas volt. Akkor még nem tudtam, hogy kell a lábát rendesen rögzíteni, ezért nem tudott rajta megállni. A másik sast később csináltam, akkor már meg tudtam oldani a problémát.Ez után már sorozatban csináltam különböző állatfigurákat.

2 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon kedvesek ezek a kis állatkák, valamikor én is így kezdtem.

Hermia írta...

Vannak még képek, csak lusta voltam feltölteni őket. Különben szerintem mindenki így kezdi :-))